jeudi 24 novembre 2011

Lutte contre la LGV

Communiqué de Libertat! Tolosa (Òc e fr)

Yolanda Barcina, presidenta de la Comunautat Forau de Navarra, qu'esto entartada tà protestar contra la LGV/TAV/AHT a l'encastre de la sisa de la CTP (Comunautat de Tribalh deus Pirenencs) lo 27 d'octobre de 2011 au Conselh Regionau Midi Pirenenc. Seguida a aquesta accion de dus militants de Libertat! (Esquèrra Revolucionària d'Occitània) que son convoquats au commissariat centrau de Tolosa, lo 28 de noveme qu'arrriva, a partir de 9h. Que raperam que los tres entartaires, deu movement d'insosmission basco Mugitu, qu'estón convocats a l'Audiencia Nacionau (lo tribunau suprème de l'Estat espanhòu). Lo procuror qu'a demandat entre 4 e 6 anadas de preson. Tad moment, que son en libertat susvelhada dab interdiccion de quitar lo territòri.

Libertat!, que torna afirmar la soa oposicion fèrma taus projectes deus LGV/TAV/AHT e a totas suber-infrastructura(TCP, E7, etc.), ne servan sonque las interès deus capitalistas. Qu'assegurar tanben lo noste sostien inconditionau taus camaradas de Mugitu.

Qu'aperam a un acamp davant lo comissariat centrau de Tolosa, lors de l'audicion deus militants de Libertat! aqueste diluns lo 28 de noveme a partir de 9h. Que sera l'occasion d'assolidar la nosta oposicion tad aquestas infrastructuras e taus projects de Grand Tolosa, inutiles et costós. Que pensam aquestas milliards que devan servir a las classas popularas tocadas per la crisi deu capitalisme.

NON A LA GRANDA VERGONHA!


---------------------

Yolanda Barcina, présidente de la Communauté Forale de Navarre, a été entartée pour protester contre la LGV/TAV lors de la séance plénière de la CTP (communauté de travail des Pyrénées) le 27 octobre 2011 au Conseil Régional Midi Pyrénées. Suite à cette action, deux militants de Libertat! (gauche révolutionnaire d'Occitanie) sont convoqués au commissariat central de Toulouse, le 28 novembre prochain à partir de 9h. Nous rappelons que les trois entarteurs du mouvement d'insoumission basque Mugitu ont été convoqués à l'Audiençia Nacional (le tribunal suprême de l'État espagnol). Le procureur demande entre 4 et 6 ans de prison. Pour le moment ils sont en liberté surveillée avec interdiction de quitter le territoire.

Libertat! rappelle son opposition ferme au projet des LGV/TAV/AHT et à toute super-infrastructure ne servant que les intérêts des capitalistes et rappelle son soutien inconditionnel aux camarades de Mugitu.

Nous appelons à un rassemblement devant le commissariat central de Toulouse lors de l'audition des militants de Libertat! ce 28 novembre à partir de 9h. Ce rassemblement sera l'occasion de réaffirmer notre opposition à ces infrastructures et aux projets tel que le Grand Toulouse, inutiles et coûteux. Nous pensons que ces milliards devraient servir aux classes populaires touchées de plein fouet par la crise du capitalisme.

NON A LA GRANDA VERGONHA!

Pour plus de renseignements :

http://libertatlengadoc.wordpress.com/


Video de l’action


De l'informations et des analyses sur ce que sont les LGV et sur les luttes de résistance :

Voies Nouvelles

3 commentaires: