De las soritz e deus òmis
De John Steinbeck
George, un òmi qui coneish la vita de barruèr e lo son amic Lennie, un òmi gran mes mainadèc, que’n van un drin a la bambòla, en cèrcas de tribalh peus camps de California. N’an pas arren sonque las pelhas que pòrtan e l’espèr que bèth dia e’s posquin trobar un endret qui sii lor, tà poder partatjar lo saunei american. Mes los sauneis qu’an un prètz. Lo brave gigant Lennie ne’s coneish pas la fòrça e quan tròban un tribalh en un ranch, que’s va cercar trebucs dab la nora deu mèste. De taus trebucs que lo son protector George ne’u poirà lhèu pas sauvar…
Dab « Los arrasims de la malícia », « De las soritz e deus òmis » qu'ei l'ua de las òbras mei coneishudas de John Steinbeck, l'un deus escrivans americans màgers deu sègle XXau, qui recebó lo prèmi Nobel de literatura en 1962.
Sort chez Per Noste :
Des souris et des hommes
De John Steinbeck
George, un homme qui connaît la vie d'errance et son ami Lennie, un homme grand mais puéril mènent une vie de vagabonds, à la recherche de travail dans les champs de Californie.. Ils n'ont rien d'autre que les vêtements qu'ils portent et l'espoir d'avoir un jour une propriété à eux, pour pouvoir partager le rêve américain. Mais les rêves ont un prix. Le brave géant Lennie ne connaît pas sa force et quand ils trouvent un travail dans un ranch, il va avoir des ennuis avec la belle-fille du patron. De tels ennuis que George, son protecteur, ne pourra peut-être pas le sauver…
Avec « Les raisins de la colère », « Des souris et des hommes » est l'une des œuvres les plus connues de John Steinbeck, l'un des plus grands écrivains américains du XXesiècle qui reçut le prix Nobel de littérature en 1962.
Prètz : 9 €
98 paginas
ISBN : 978-2-86866-093-0
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire